out

kom hem ett tag sen, åt och vill ut igen -.- pallar nte vara hemma heela
dagen... aja va ute med kemal, nigina, gabriel, sen kom alla som va ute
o vi körde burken, men man kunde nte gömma sej nånstanst.. sen kom
ugglan och då körde vi nått, sen gick vi t min gård satt o pratade, körde
skp :p nigina gick in t min port och plinga hos alla. synd, dem öppnade i
onödan. Aja ska se om nigina vill ut igen :) men vne va vi ska göra ute.
Ska smsa henne så får vi se om vi ens pallar, aja ska dra nu, pusssssss
/ dalila
bild från idag :) gabriel försöker döda ugglan. haha så rolig bild :o


Kommentarer
Postat av: nadia ak

Hej! Jag tycker det är väldigt konstigt av dig att kommentera anonymt när man klart och tydligt ser IP nummer. Inte smart! Jag vill helt enkelt inte utelämna sådan info på internet, det är inget konstigt med det. Tycker inte folk ska bry sig så mycket om det bara eftersom det inte är deras ensak :)



För det andra, så är min statistik lite konstig just nu så jag har bara statistik från i mars.. Men när det fixas kommer det upp! Fred.

2011-04-09 @ 22:50:25
URL: http://palefeather.blogg.se/
Postat av: Sallie M.

Sv: Åh tack! Haha ^^

2011-04-10 @ 12:32:17
URL: http://sallie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0