Sudd!

Skoldagen var fett rolig haha, efter lunch gick jag,melie,ellen,dejana,alexandra &
milad till biblan (elevens val) , sen var vi i parken & hoppade på studsmattan, askul!
Gick upp igen & hade NO o sen stack jag till min brors dagis & EMELIE hem. Vi stack
till biblan sen , nini & lilli & sofia A var där , satt med dem & flummade :) Sofia gick typ
för att hon hade utvecklingsamtal, så vi satt kvar. Sen typ vid 17:40 gick jag o mensi o nini.
Emelie gick hem & ja fortsatte, tjejgrupp! -.- Kom ju ca 50 min försent, embarrasing!:D
Skitkul vare, spec när Sudd ramlade på väg hem , ja dooooooooooooooooooooooooooog!
Kom hem , sitter o löser en sak nu men ska kolla på Off the MAP om inte så länge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0