10 saker du kanske inte visste om mig

1. jag måste alltid sova med täcke, även om de skitvarmt..
2. kudden måste vara iskall..
3. jag suger på att samla pengar, men nu har ja en kassa o jävligt mkt pengar i den :o
4. jag mår jättedåligt om jag säger idiot t min bror elr syster, kan inte sova :o
5. jag äääääääääälskar min mamma mer än nått, vie som 2 superdupermegabästa vänner..
6. jag älskar ryan higa, kevjumba och chester see (och såklart min älskling jaden)
7. jag kan typ lita på 8 (inte så mkt, för man ska kunna lita på alla sina kompisar)
8. skitmåga jag känner e falska, man kan inte lita på dem eller nått, man kan inte ens prata med personerna
9. hatar (ogillar) folk som leker mkt.. asså fjortisar som leker o tar 500 bilder på sej..
10. tar aldrig ego bilder, tkr att de onödigt.. :o

10 SAKER OM MIG..

Kommentarer
Postat av: izabella

svar: taskiiiiii :(

2011-03-29 @ 11:43:15
URL: http://isadoraas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0