10 Saker du kanske inte visste om mig !

1. Mitt plugg gör jag alltid sist,måste ändras!!
2.HATAR när folk spelar framför andra & är helt andra framför folk...
3. Folk som stylar, är för mej 0. Bryr mej inte om dem, hatar dem.
4. Älskar att driva, mitt liv består av skämt.....nee drev! Men driver fett ofta!
5. Kan få riktig damp i vissa fall....och då blire problem!
6.Älskar skräckfilmer, blir rädd o allt men älskaaaar dem!!!!!!!!:D
7. Hatar människor som snackar för mke, lixom radios...
8. Älskar äkta människor, ni vet vilka ni är!!! Love ya
9. Lyssnar på musik hela tiden, lyssnar jag inte sjunger jag!
10- GLÖM INTE & SKRIVA ERT NAMN hääär
Gammal bild - Jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0