halvdag

idag vare halvdag i skolan, vi slutade 12, när vi hade lunch, åt inte alls, 
äckligaste soppan i skolan, varje torsdag också :s aja, vi började 0 och
hade ea, efter det så hade vi teknik o prata såklart om matte, jag, carola 
o ninos snackade om min jacka, ja sa att de va min osynliga vän så ninos 
ville haffa henne, janet :) haha, men sen gick ja t carmen o visade henne
mitt pass för dem skulle skriva in några saker osv, sen hade vi spanska, 
jobbade med gabriel och ninos men dem drev me ammar o läraren 24/7
sen va de lunch o ville stanna i skolan för orkade nte gå hem så ninos va
kvar o då gick vi upp till v2 o jobbade, sen kollade vi på några klipp o sen
gick vi ner t cafeterian och där stannade vi lite sen gick jag hem me lina o aida
. nu pluggar ja o lyssnar på lucifer - shinee & shed a tear - ryan, chester & kevin.
bäääääääääästa.. den som läser det är grym.. :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0