Roligaste dagen på läääääääääääääängeeeeeeeeeee!

Hade seriöst världens roligaste dag, kan berätta detaljerat!! Skoldagen började med
skitrolig svenska & sen HKK. Klassen innan oss gjorde exakt samma mat men deras
recept var fucked up så de va skit äckligt. Vårt däremot var SKITGOTT! ROTFRUKTSSOPPA
med pannkakor & sylt! Skitkul var det och ännu roligare på rasten ,var helt flummig med
Jeanette & Michelle & Milad och alla andra killar! Sen ahde vi världens roligaste mattelektion,
om inte jag dog av garv.........hahahahahahhahahahha!! SO efter & sen stannade jag kvar
i skolan med emelie & Jeanette, flummade sådär :P Sen bestämmde vi oss för att gå och äta ute
så vi gick först till Jeanette & sen ner till dagiset för att hämta min bror. Emelie & Jeanette gick då
till emsii. De kom till mejj & vi gick hela vägen till Shell. OBESKRIVLIGT KUL!!! Vi satt där i typ 1
timme, garvade, flummade & åt. Sen gick vi till Maxi & efter till Mensiii. Sen efter de stack Jag &
Jeanette till kiosken och sen hem :P Alla äter middag nu, men seriöst ja är proppmätt-.-
Alla som läste allt är guuldväääärdaa hahahaaahhaha!!! Har damp nu pga av en person,
en riktig player som tror att hon är ngt :@
Finaste mannen på jorden!!!! ( cheddar dip + ketchup) :D♥

Kommentarer
Postat av: E m e l i e ♥

den där med klubban får du ta bort :p

2011-03-25 @ 07:38:17
URL: http://imnotinterested.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0